סוגי תוספות שיער

תוספות שיער קבועות

 

קרטין צילום מאיר דהןהלחמה: קווצות שיער במשקל חצי גרם עד גרם המחוברות ע"י חומר הנקרא קרטין או פולימר ומחוברות על ידי מלחם שיער, בשורות-שורות של נקודות חיבור לשיער הטבעי. בדרך כלל צריך כ-100 קבוצות שיער למראה מלא.

חפיפה ותחזוקה: רגיל, חופפים, מעצבים וישנים. ההסרה מתבצעת באמצעות פירוק ופתיחת הקשרים על ידי חומר שממיס את הפולימר.

 

 

 

חרוזים צילום מאיר דהןחרוזים: קווצות שיער המושחלות בבאמצעות מסרגה לתוך חרוז ומהודקות לשיער הטבעי. שתי השיטות האלה אורכות המון זמן (כשעה וחצי לפחות), והן לא נוחות ללבישה. כשהשיער אורך צריך לעבור תהליך יותר ארוך - כדי לפתוח ולהמיס ולחבר שוב, ולרוב גם לקנות תוספות חדשות כי חלק מהישנות יצאו משימוש במהלך החודשים שעברו. ההלחמות או החרוזים וחיבורן מחדש קרוב לשורש והוספת נקודות שיער חדשות.

חפיפה ותחזוקה: השיער נוטה לנשור ולהיקרע והוא קשה יותר לסירוק אבל החפיפה רגילה, ואפשר לעשות הכל עם השיער.

 

 

 

MD1_2055הדבקה: שיטה מהירה מאד ונוחה יותר ללבישה. תוספות השיער מגיעות עם מדבקה דו צדדית מיוחדת. הספר מדביק 2 תוספות ברוחב 4 ס"מ כל אחת, תהליך שלוקח בין 20 ל-35 דקות, תלוי במיומנות, וכשהשיער גדל, בדרך כלל אחרי שלושה חודשים, הספר מסיר את המדבקות בעזרת חומר ממיס ומחזיר את התוספות למקומן גבוה יותר בסמוך לקרקפת. ההסרה וההדבקה מחדש אורכת בין 40 דקות לשעה. השיער שמשווק לשיטת ההדבקה הוא מאיכות גבוהה מאד, לרוב A5 והיא יותר יקרה מהאחרות.

חפיפה ותחזוקה: פעם בשלושה חודשים מחליפים מדבקות, וההתנהלות רגילה לגמרי.

 

 

תוספות שיער זמניות

קליפ אין צילום מאיר דהןקליפ אין: שורות שיער שמחוברות לקליפסים נוחים לשימוש, מתאים לאירועים ולגיוון התסרוקת וכמובן גם לכלות.

חפיפה ותחזוקה: צריך להוריד ולחפוף בנפרד, אפשר לצבוע ולעצב אם השיער טבעי.

 

 

 

 

 

flip in צילום מאיר דהןפליפ אין: תוספת חדשה בארץ שהיא למעשה שלוש שורות ארוכות של שיער התפורות אחת אל השניה ולחוט שקוף שעובר ביניהן, אותו מחברים לקצה השני של שורות השיער לפי גודל ראש האישה ויוצרים מעין כתר. התוספת מגיעה צבועה בצד אחד בצבע הטבעי, ובצד השני בהירה או כהה יותר לפי הצורך (אם רוצים), כדי לגוון את המראה.